پرشین مدیکال

وبلاگ پزشکی ایرانیان

پرشین مدیکال

وبلاگ پزشکی ایرانیان

فعالین تبلیغات در تلگرام+لیست کامل


فعالین تبلیغات در تلگرام + لیست کامل


شاید از خود بپرسید در تبلیغات تلگرام چه افراد یا شرکت هایی فعال هستند چگونه فعالیت می کنند و چه معایبی دارند؟ در ادامه این متن به صورت مفصل راجع به این فعالین تبلیغات مواردی را خدمت شما عرض می کنم .

تاثیر و قدرت تلگرام را نمی توان نادیده گرفت و بسیاری از کاربران باهوشِ این پیام رسان با ساخت کانال هایی با موضوعات جذاب و نمایش تبلیغ به اعضای کانال ها ،برای خود درآمد کسب می کنند .
تلگرام به عنوان پر جمعیت ترین مکان در ایران فضای مناسبی برای کسب درآمد ایجاد کرده است.
اگر قصد تبلیغات دارید بدون شک با تلگرام کار کنید، شما با در دست داشتن یک کانال و ارائه محصولات خود در ان اقدام به جذب مشتری در تلگرام کنید.
با گذشت زمان نیاز به یک بستر مناسب برای ساماندهی و نظم بخشید به انتشار تبلیغات از سوی صاحبان کانال ها احساس شد. تلگرام با بیش از ۳۰ میلیون کاربر فعال در کشور رکورد دار شبکه های اجتماعی است. تقریبا تمام اقشار جامعه در این شبکه اجتماعی عضو هستند و بستر مناسبی برا بازاریابی است.

  



۱-ادمین

طراحی گروه های تلگرامی کاملا فضایی آزاد برای همه داشته و تمام اعضای گروه می توانند اعضای جدید را به سادگی عضو گروه کنند و حتی نام و تصویر گروه را تغییر دهند که این خود در گروه های بزرگتر باعث هرج و مرج می شود. اما اکنون تلگرام می تواند جوامع گروهی بزرگتر را که نیازمند مدیریت بیشتری هستند را هم پشتیبانی کند. به منظور داشتن گروه های منظم تر و کنترل جمعیت بالای گروه، تلگرام امروز گزینه آدمین را معرفی می کند.در این صورت فقط ادمین ها می توانند نام گروه را تغییر دهند یا شخصی را به گروه دعوت کرده یا از گروه حذف کنند .
از جمله سوالاتی که به طور مداوم برای شما پیش می آید شاید ، نحوه ارتباط با مدیر کانال در تلگرام است. بیش از بیست میلیون کاربر ایرانی از این پیام رسان استفاده کرده و بیش از صد هزار کانال فارسی زبان تاکنون ایجاد شده است، به همین دلیل طبیعی است تا بسیاری در این کانال‌ها عضو بوده و گاهی و به هر دلیلی به ارتباط با ادمین آن نیاز پیدا کنند. برخلاف کانال، در گروه به عنوان یک عضو می‌توان بقیه اعضا را دید و آن عضوی که در کنار اسمش یک ستاره دارد، ادمین و یا همان مدیر گروه است. اما در مورد کانال این چنین نیست.
در این روش شما بر طبق مدت زمان خاصی یا تعداد بیننده مورد نظر اقدام به انتشار آگهی در کانال ها میکنید که دارای هزینه های متفاوتی است و هر ادمین کانالی طبق شرایط خودش قیمت تعیین میکنند. که البته دارای معایبی می باشد از جمله:
با توجه به تعداد زیاد اعضا گاهی ادمین فرصت نمی کند جواب شما را دهدو برنامه ریزی لازم را انجام دهند. بیش از ۱۲ مدل کیفیت متفاوت در بازدید توسط ادمین ها وجود دارد که ممکن است بیشترین کیفیت یا کمترین آنها نصیب ما شود.با این که ما تبلیغات خود را به ادمین میسپاریم اما حق مشاوره قبل از کمپین را به هیچ وجه نداریم. و دیگر اینکه از همه ی کانال های تلگرام هم آگاهی لازم را نداریم .همچنین شرایط بازدهی موجود درتبلیغات نیز برای ما روشن نیست و اطلاعات لازم را می طلبد.
برای ارتباط با مدیر کانال در تلگرام ، باید این امکان از پیش توسط ادمین فراهم شده باشد، وگرنه به طور پیش‌فرض راهی برای پیداکردن شخص یا اشخاصی که اقدام به ارسال پست می‌کنند، وجود ندارد.

۲- وب سایت های تبلیغات در تلگرام:

جهت انجام بازاریابی میتوانید از این سایتها در جهت پیشبرد اهداف خود استفاده نمائید.که می تواند بر حسب کلیک بر روی لینک ها و یا بر حسب بازدید و… باشد به طور مثال مدیر کانال ها و صفحه ها داخلش عضومی شوند و تبلیغ دهنده ها داخل سایت تبلیغ خود را انجام می دهند ، پول حاصل از تبلیغات به مدیران کانال ها داده می شود و تبلیغات در شبکه های اجتماعی پخش می شود.
برخی از این وبسایت ها توسط افرادی در منزل ساخته شده اند و ممکن است دارای اعتبار نباشند. بعضی از وب سایت ها فقط مطالب را کپی کرده و با کیفیت کم کپی می کنندو دارای گزارش دهی مطلوب و شفافی نیستند در این صورت است که تبلیغات نمی تواند موثر واقع شود.

۳-روشهای تبلیغات انبوه در تلگرام

اپلیکیشن تلگرام یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های پیام رسان در ایران است و تاثیر زیادی در رونق کسب و کار دارد. امروزه تبلیغات تلگرامی را می توان یکی از موثرترین نوع تبلیغات در شبکه های اینترنتی دانست.
شما می توانید با خرید سامانه ها و پنل هایی که در اینترنت وجود دارد به صورت انبوه با دسترسی به تعداد زیادی از شماره ها تبلیغات اینترنتی خود را ارسال کنید.
این روش با شماره انجام میشه ولی ارسال پیام انبوه به کاربران تلگرام با مشکلات بسیاری رو به رو است و تلگرام شدیدا با این روش مبارزه میکند.ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی بهترین و جدیدترین روش تبلیغاتی تلگرام است, تبلیغات پوش نوتیفیکیشن بر روی گوشی های اندروید و به میلیون ها ایرانی ارسال میشود. یا اینکه ازکانال های پر مخاطبی که می توانید در این کانال ها تبلیغات انبوه در تلگرام خود را منتشر کنیداستفاده کنید و بازخورد مالی خوبی بگیرید.
تبلیغات گسترده بازدیدی با همکاری بیش از ۳۰۰ کانال بزرگ در موضوعات مختلف و از ۱ میلیون تا ۵ میلیون بازدید در سریعترین زمان ممکن انجام میشود، بدین ترتیب که که شما یک بنر آماده میکنید و آن را طبق مقدار درخواستی شما در ۷۰ تا ۳۰۰ کانال همزمان قرار میدهیم و پس از قرار گرفتن در کانال ها لیست اون کانال ها هم برای شما ارسال میشود تا بتوانید خودتون بنرتونو ببینید.

۴-ادسنسور

اکثر فعالین حوزه تبلیغات در شبکه های اجتماعی افرادی هستند که دارای پیج ، کانال و یا وب سایت می باشد و کمبود یک شرکت معتبر در این بین حس می گردد. شرکتی که بتواند علاوه بر سرویس و خدمت تبلیغات ، در حکم یک مشاور دیجیتال مارکتینگ عمل کرده و بتواند بهترین اقدام اجرایی را برای شما تشخیص دهد. ادسنسور صرفا سفارش تبلیغات شما را در شبکه های اجتماعی انجام نمی دهد بلکه در کنار شما کسب و کارتان را بررسی و تحلیل کرده و بهترین حالتی که بتواند بازدهی برای شما داشته باشد را پیشنهاد می دهد .
با سامانه جدید ادسنسور میتوانید از تمامی شبکه های اجتماعی خود تجربه ناب درآمدزایی را داشته باشید و حس خوب تبلیغ را لمس نمایید.
ادسنسور با برند اولیه بازدیدفا اولین فعال تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی، مخصوصاتلگرام می باشد.
ادسنسوربزرگترین فعال تبلیغات در شبکه های اجتماعی با دسترسی به ۸۰۰۰ ناشر و تجربه اجرای بیش از ۵۰۰ کمپین با برندهای بزرگ می باشد.
تبلیغات در ادسنسور بر مبنای سامانه ی خودکارو کاملا سیستماتیک اجرا می شود. البته ابداع شده توسط خود ادسنسور انجام می شود.
ادسنسور در حال حاضر بر روی تبلیغات در تلگرام – تبلیغات در اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ تمرکز دارد.
در صورتی که تمایل دارید تبلیغات شما بازدید زیادی داشته باشد شما هم میتوانید مانند برندهای معتبر و شرکت های بزرگ از ادسنسور استفاده کنید.
اما تقلب در تبلیغات تلگرامی به عنوان دغدغه‌ای مهم برای سفارش‌دهندگان تبلیغ در تلگرام مطرح است! نکته مهم همکاری و تعامل با شرکت‌ها و نه صرفا وب‌سایت ها و افراد فعال در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی است که دارای فرایندهای شفاف و تعهدات صادقانه است.
به نظر می رسد بیش از آنکه نیاز به محدودیت، قانونمندی یا اخذ مالیات از این کسب و کارها باشد، بهتر است درباره نحوه مواجهه کاربران یا کسب و کارهای غیرمجازی با اینگونه تبلیغات، مطالعه و فرهنگ سازی شود تا این بازار غیررسمی، رسم و رسوم بازار واقعی را بر هم نزند.

منبع:http://laklak.vip

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.